Depp...

Inte den bästa perioden i mitt liv just nu... Har vart väldigt upp och ner... och för att toppa min depp-period har jag gått och blivit "döds-sjuk"! Har haft feber sen i fredags o mår allmänt pyton!!!

Tror min kropp sagt tack o godnatt... idag är det inte den vanliga energi-fyllda Jossan ni skulle stöta på om ni såg mej... ni skulle se en tjej med insjunket ansikte..blek och alldeles mörk runt ögonen... japp that's me right now!


----------------------------------------------------------------------------------

Jag har gått för långt, kan inte sluta gå

Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

I ett ensamt rum, 1 sekund blir tusen år

För ljuset når, så djupa sår

Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om

Men jag vände om än en gång

Orden fastnar halvvägs jag vet inte hur jag bär mig åt

Samma gamla visa men vet inte vad det är för låt

Allting börjar om

Jag kan börja om...


 


Kommentarer
Postat av: Sanna Öhrling

Men plutten då,, när du kommer tillbaka så kommer du vara more fab than ever, as always! soo Jossan style. Puss Puss

2010-11-10 @ 17:23:28
Postat av: Jossan

Va söt du e! ja.. soo jossan style ;) haha

2010-11-10 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0