Utgång!

Hej Hej!
Nu är klockan 02.57 och jag är inte helt nykter =)
Jag kom precis hem från en jätte-lyckad tjejkväll med min kära vän Helga!
Kvällen började hemma hos henne med lite bra musik, tjejsnack och rödvin. När klockan närmade sig 23... 23.30 kände vi att det var dags att dra oss ner till stan.
Så vi började på Tabazco där jag träffade en av mina gamla dans-klasskompisar från Stockholm, Paula, som jag inte träffat på flera år! Superkul! Hon va lika snygg som vanligt;)
Sen drog vi oss till Pluto... där det först bara var gymnasie-elever och vi kände inte en enda... och kände oss alldeles för gamla... Precis när vi skulle gå så började det ramla in folk i vår ålder och det blev genast mycket roligare... så vi stannade tills strax innan stängning! =)

Här kommer lite bilder från kvällen... N'Joy!



Jag och Helga hemma hos henne =)


Jag i mina glasögon

Snygging nr1!

Snygging nr 2!

Balkong-premiär;)

Jag och stjärnan innan vi åkte ner mot stan <3

Vi två inne på Pluto!

Har verkligen haft en superkul kväll ikväll... behövs fler sånna här kvällar! Tack för ikväll Helga!
Kommer mer bilder imorn =)

Nu ska jag krypa ner i sängen! Först ska jag ta ett glas vatten så jag känner mig kry imorn när jag vaknar ;)
Godnatt alla! PUSS O KRAM


Kommentarer
Postat av: obbe

snygg du ärå!!

2010-05-22 @ 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0