Uppdatering

Hej Du!

I lördags var vi hela tjej-ligan hemma hos Lina och hade en riktigt trevlig tjejkväll! Vi fick för oss att döpa om oss allihoppa till namn som vi skulle passa i att heta, mitt namn blev Sofia/Fia!
Känner mig inte som en Fia, men tjejerna tyckte det passade mig!
Eurovison Song Contest som var kvällens höjdpunkt blev nedröstat och vi såg inte mkt alls av det... men såg ett bidrag som jag gillade... Moldavien... han med saxofonen va ju klockren!

Tove (Helga), Kim (Nicole), Fia (Jag)

Kim (Nickis) & Sandra (Sanna)

Carro (Fia)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår var det mors-dag och det firade vi först hemma hos Oskars mamma med grillning ute vid poolen, MUMS!
På kvällen blev det fika ute i Hökåsen hos min mamma! Världens BÄSTA! ♥

Kom nyss hem från jobbet, men nu ska jag iväg igen på personalmöte på nya Busspunkten som öppnar för allmänheten imorn!

Hej så länge!

"Den som tror sig vet allt, vet ingenting"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0