Tråkig söndag

Hatar såna här dagar när man bara fastnar framför datorn i timmar.. och gör absolut ingen nytta!
Jag vill iväg och träna... är jätterastlös! Men kommer inte till gymmet på ngt sätt... Oskar är och spelar fotboll..
HHHHåååååååååååHHHHHHH!!
Tror nog bestämt att jag ska ta tag i körkortet snart... d här funkar ju inte.. måste ju kunna ta mig till ställen själv :P

Nej du blire KATO på högsta volym och lite träning här hemma... d får funka =)

 

Nu fick jag plötsligt världens energi! Hej så länge =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

härlig bild :)

Ses på fredag?!

Kram Anna

2010-05-12 @ 17:17:24
URL: http://annakristinahansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tack=)

Ja d gör vi=) Kul Kul!!

Kramkram

2010-05-12 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0