Torsdag

Idag har jag jobbat hela dagen, sen åkte jag och Maja och tränade!! Är helt mör i kroppen nu!
Har nyss smällt i mig en god sallad=) MUMS!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hittade lite bilder från middagen & bowlingen igår på min kollegas blogg http://elinsteinvall.blogspot.com/

Jag och ena födelsedagsbarnet Emelie som fyllt 20!



Andra födelsedagsbarnet Malin tillsammans med Elin



Ingrid bowlar



Härliga Marie var lika glad som vanligt=)

Nu blire bara att svira om, sen ska jag ta en promenad till branthovda och heja på B-ligan  som har fotbollsmatch!
=)


"Den som lyder alla regler missar det roliga"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0