Tatuerad!!!

Idag har jag TATUERAT MIG!!! Åh va nervös jag va imorse... och inatt.. kunde inte sova!! HAHA, men det va ju inget att va nervös över... det gick ju hur bra som helst!
Maja följde med mig, så kl 11 va det dags... nervositeten hade gjort mig illamående så fick bara i mig en banan på morgonen...
Det första de säger när jag kommer dit är: -Har du ätit ordentligt nu?
-Eh.. nee en banan?
Så jag och Maja fick traska iväg och köpa en macka så jag inte skulle svimma eller nåt... blev ju väldigt mycket lugnare av det!!:S
Blev tatuerad av en amerikanare tror jag, Wes hette han, jättegullig kille så blev ganska mycket lugnare så fort vi hade pratat igenom vad vi skulle göra oså.
Hade föreställt mig världens smärta eftersom alla varnat mig om att det gör som ondast att tatuera sig på foten...
Så hörde jag det där hemska ljudet "bssssssss" och Wes säger: "-Are you ready?"
Jag kramade sönder Majas stackars hand, "-Yes!"
Så satte han igång.. och jag började le på en gång.. Va det bara såhär det skulle kännas? Va ju nästan lite skönt! Om man bortser från vissa ställen där det gjorde rätt så ganska jätteont... men man överlever ju! TOPPEN, det här kan jag göra om ;)






Här är resultatet!!


Är jättenöjd!



Nu har jag nyss kommit hem från gymmet och snart ska jag iväg till Branthovda och kika på B-ligans match!
Hörs sen! Puss!


"Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt"

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh nu lugnade du mig !! Ska tatuera foten hos wes om en vecka :)

2010-05-27 @ 17:48:21
URL: http://annakristinahansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Jossan!



Nu har tom jag hittat till din blogg. Mycket roligt att följa :)



Sjukt snygg tatuering. Jag är i planeringssvängen att göra en till, och sjukt nog tänkte jag sätta den precis där du nu har satt din. Var gjorde du din?

2010-05-27 @ 20:04:36
URL: http://elajza.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej Lisa!

Ja va kul att du hittat hit=) ska in o kika på din blogg oxå!

Tack så mkt! Jag gjorde den på Blue Bird.. dom e jätteduktiga där!

Hoppas allt e bra! Kram

2010-05-27 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0