ROADTRIP

Hej Hej!
Idag har jag vart ledig, så jag, Nicole och Elli  följde med Maja till Örebro för att hämta Timo! Blev världens roadtrip! De hade stängt av e18, så vi fick åka ut på en liten liten väg mitt ute på landet, världens karavan blev det! Barnen ute på landet hade nog aldrig vart med om att det hände så mkt där ute, för de stog alldeles vid vägkanten och och var helt fascinerade =)
Tillslut kom vi fram till Örebro, Timo och MAX som var vårt mål för resan. Efter att vo proppat i oss varsina stora hamburgemål var vi tvugna att smaka sommarens nya glassar som tillkommit på deras meny... MUMS!!!


Elli, nickis och jag

Timo och Maja=)

Ikväll ska jag hem till Helga och dricka lite vin, sen får vi se vad som händer!!!
Nu ska jag ut i det fina vädret och njuta av de sista strålarna här på balkongen!
Hej Hopp!!!

"Den som alltid vet bäst lär sig aldrig något"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0