Måndag

Idag är jag hemma... klantig som jag är gjorde jag  illa nacken igår när jag busade med Oskar:S

Vill ut i solen, men det känns inte så varmt och blir väl inte direkt bättre för nacken om man sitter i drag!
Jag är väldigt uttråkad!!!

Nu är det snart sommar... kom och tänka på allt skoj jag har haft för mig de senaste somrarna... bl a alla roliga events jag vart på... något jag saknar väldigt mycket!!!


MTV - "Kiss for climate" - Arvikafestivalen





Saknar att jobba ute i solen hela dagarna och träffa trevliga människor!



Saknar att få kolla på alla grymma band efter en lyckad jobb-dag!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MTV - "Kiss for climate" -Ung-08



Adam Tensta "pussas för miljön"

Maja fick pussar så det räckte och blev över=)

KISSIE! Ja hon va tydligen i vårt tält också!

Jag och Maja provade på att bli brandmän för en dag!

Provade även att vandra med en 43-kilos ryggsäck, lätt!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Expressens Pr-turné inför fotbolls EM




Saknar allt detta!!


Saknar att stå vakt till Ola medans han skriver autografer :P


Saknar att glida runt i Sverige med härliga människor!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Expressen - ÖSTERRIKE Fotbolls EM





HAHA Vilket härligt gäng!

Match-dag


Vår fina buss!

Vilken känsla det var att stå på bussen utanför arenan och kasta ut Sverige-prylar åt alla fansen!




ÅH vilka minnen jag har från de här tiderna!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoppas att jag någon gång igen får vara med om något liknande... för de här tiderna i mitt liv var helt fantastiska... även fast jag vet att vi klagade på mycket då (eller hur Maja)? men nu i efterhand när man ser tillbaka på allt så var det en riktigt rolig tid som man kommer bära med sig hela livet!

Här kommer två bilder från det första eventjobbet jag gjorde med bästaste Maria... =)

Maria, jag och Olga

Maria och jag

 

"Liten nyckel kan öppna stor dörr"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0