Lördag

Idag vaknade jag tidigt... mådde jättebra trots utgången igår =) Så jag bestämde mig för att ta mig ut på en morgonpromenad i solskenet =) Ringde till Tessan som hängde på!
Vi gick ända ut till Anundshög...Gick förbi alla fina gårdar längs vägen... Gud va Sverige är fint på sommaren... Jag längtar tills man får köpa sig ett eget hus!
Vi satte oss längst upp på kullen och mös i solen... och pratade... och pratade... och pratade =)




Ikväll ska jag följa med Tessan och grilla med hennes kompisar... (mina gamla klasskompisar från lågstadiet) ... Blir nog trevligt=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gud vilken bra skärpa gumman =) fy va ful jag var haha men mysigt var det!!!!!

2010-05-22 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0