Kortis vecka... TOPPEN!

Det är redan tisdag... guuuuu så skönt... så jobbar jag bara två dar till sen e jag leeeedig =) För på fredag ska jag och älsklingen åka till storstan och bo på hotell och gå på Wallmans... ska bli riktigt mysigt!


En liten 25-års present från mig till min lilla rockstar!

 

Hoppas det blir lika mycket dans som det blev sist vi va ute och reste =)

 

Haha.. det här är filmat när vi var på kryssningen i mars i Bahamas...! Längtar tillbaka!!!

 

 

Min underbara familj utan för Sea World

Jag och Oski innan vi skjuts upp i typ världens högsta "slangbella"

Jag och Oskar tog en sväng till månen=)

Yeeeeaaay!!! Jag vill åka igen!

 

Solar och badar på Wet N Wild!!!

 

Blir jagade av T-Rex på Univeral Studio

Längtar tillbaka till vår underbara semester i USA/Bahamas!

 


Kommentarer
Postat av: timo

haha va skön videon är. oskar visade vart skåpet ska stå! :D

2010-05-04 @ 21:52:01
Postat av: Jossan

Haha ja visst e han grym =)

2010-05-05 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0