Jag har blivit Gudmor!

Hej Hej!
Jag har blivit Gudmor till världens sötaste lille valp, min fina vän Therese's nya familjemedlem.



Asså jag dör vad söt han är, lille Louie. Har tyvärr inte fått träffa denna lilla varelse än, men hoppas på ett möte snarast =) Gå in på Therese's blogg för fler fina bilder http://funkish.blogg.se
Jag ska tjata på Oskar att vi ska skaffa oss en sån här liten plutt!!! Så kan han få sin rottis när vi flyttar till hus istället=)

Idag har jag och mamma vart och hälsat på morfar, vart in till Sala och strosat lite och vart på ett stort blom-plantage och införskaffat mig en tomatplanta =)

Börjar bli lite pirrig i magen... för på torsdag gäller det!!! OJ va nervös jag är!

Nu ska jag kolla klart på semifinalen i Eurovision...väldigt dåliga bidrag hittills tycker jag dock!
PUSS&KRAM


"Kvinnor tycker om tysta män, de tror att de lyssnar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0