Whitney Houston!

"I will always love you"
"I wanna dance with somebody"
"My love is your love"
"Have nothing"

-Är bara några av alla grymma låtar denna kvinna har gjort... Jag älskade Whitney när jag var liten, jag och syrran brukade ofta sitta och sjunga hennes låtar, (stackars mamma&pappa) så vi fick biljetter till hennes konsert i julklapp av dem! Så vi ska dit ikväll, kl 19.30 börjar det!
Ska bli jätte kul, men har inte alls nå höga förväntningar, för har hört att hon har blivit utbuad på vissa konserter, medans andra tydligen har vart bra. Så hoppas att hon skärpt till sig, så det blir en lyckad show :P


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Foto: Keld Navntoft

Whitney Houston gjorde stor skandal i Köpenhamn

KÖPENHAMN. Bäva Sverige: Whitney Houston gjorde stor skandal vid sin Norden-premiär i Köpenhamn i går kväll.
Sångerskan, som omgivits av drogrykten hela turnén, talade sluddrigt, träffade inte de höga tonerna och började skratta hysteriskt på scenen.
- Nu gör ni mig förbannade! skrek hon åt den chockade publiken, som flydde konserten i 1 000-tal.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter konserten ska jag möta upp Maria och hennes kompisar så ska vi ut och svira i stan! Det va jättelänge sen jag träffade Maria och länge sen jag var och partade i Stockholm så det ska bli skitkul!


Jag och syrran


"Missar du en timme på morgonen, får du jaga den hela dagen"





Kommentarer
Postat av: tess

vackra underbara varelse! fan va snygg tatueringen är!!!!! wiiee nästa gör vi ihop! love

2010-06-08 @ 14:51:54
URL: http://funkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0