Vilken underbar helg!

I lördags gick vi hem till Matsman som hade sin 25-årsfest, jag lyckades bli på bättre humör under kvällen och hade riktigt roligt! Det var en riktigt trevlig fest de hade styrt upp, med mat och dricka och ett sjudundrandes galej!

Klicka på bilderna för förstorning






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I söndags när vi hade vaknat packade jag & Oskar en ryggsäck med en filt & lite picknick-tillbehör och gick en promenad för att köpa en god frukost. Det blev ingen riktig picknick, vi blev upphämtade av Siv (Oskars mamma) och åkte ut till dem på landet istället. Vi hade en supermysig dag igår, vill också bo på landet!


"Oskars Biltvätt"

Sola Sola Sola =)

Oskar klippte gräset

Liemannen

Jag hjälpte också till lite

Grillning

På kvällen fick vi besök av Maja&Timo, vi kollade på film - The Bad Lieutenant, den var super-skum!
Nu ska jag fixa lite mat sen ska jag iväg till jobbet!
Ha en bra dag!



"Kunskap är att veta hur litet man vet"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0