Uppdatering

Hej Hej!!
Har knappt vart hemma den här veckan, så har vart dåligt med inlägg här.. men här kommer en liten uppdatering!

I tisdags åkte ju jag o syrran till sthlm för att se Whitney... det vart typ nostalgi möter tragedi... Men det var inte så illa som jag trodde att det skulle vara... Whitney hade publiken med sig och det syndes att hon hade roligt på scen.. Hon "wailade" (stavas det så?) typ sönder alla låtarna..så man hörde knappt vilken låt hon sjöng på. Hade önskat att låtarna lät lite mer som orginalen, men låtarna va väldigt omgjorda och hennes sammets-lena röst som hon  är känd för hade förvandlats till en rosslig whiskeyröst. Men ändå väldigt roligt att se henne och vi hade en jättemysig kväll!









Här kommer ett litet smakprov på hur det lät när hon sjöng " I will always love you"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter konserten mötte jag upp Maria och hennes vänner så hade vi en mysig utekväll i storstan!
Dagen efter gick vi hem till Helena och mös hos henne på balkongen med lite vin=) Dit kom också min saknade vän Therese som jag inte träffat på så himla länge... jättemysigt! Med sig hade hon hennes nya familjemedlem Louie..världens sötaste hund! Han fick brudarnas uppmärksamhet på en gång=)
Efter många timmars snack & uppdatering åkte jag med Tess hem till henne där jag blev bjuden på en gormé-middag av hennes karl Oscar!
Det bjöds på champagne och special viner då Oscar är fd kock och jobbar som vinsäljare (tror jag det var?).
Vi hade en supermysig kväll, jag har saknat våra myskvällar!!!



Jag och Louie!

Myyys ♥

Louie & Helena

Jag & therese


Jag tror jag dör, så söt han är!!


Klicka på bilderna för förstoring


Middag

Jag o Louie leker


Lilla familjen=)


Tack för en underbart mysig kväll! Och mysig vistelse i storstan, båda mina töser! Massa kärlek till er!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I helgen har jag vart på Marias brors studentmottagning, sen blev det att möta upp Hanna som har kommit hem till stan över sommarn ♥! Vi mötte upp Oskar & hans kusin + grabbarna och gick till Bill&Bob där vi hade en jätte-lyckad kväll!
Somnade runt halv 4 och gick upp kl 7 för att åka till Norrköping och gå på Kolmården med Oskars syster+kille & mamma Siv & Janne. Vi var inte jättepigga jag och Oskar :P Men hade en jättemysig heldag iallafall!

Maria är i Västerås en vecka nu =)
Hon åkte just härifrån men antar att hon dyker upp snart igen efter hon käkat med familjen! Blir nog att hänga med henne resten av veckan, man måste ju passa på när hon är här=)

Oj vilket långt inlägg det blev nu.. men som sagt.. det var ju en uppdatering av min vecka=)
Hej så länge!



"Ingen är så döv som den som inte vill höra"



Kommentarer
Postat av: tess

vi saknar dig redan!!! puss från hela lilla familjen<3

2010-06-13 @ 19:50:28
URL: http://funkish.blogg.se/
Postat av: maria

har vart så mysigt att ha dej i sthlm älskling och nästan ännu mysigare att vara hemma och kunna spontan leka hela tiden :)

ses imorn! PUSS

2010-06-14 @ 01:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0