Sommar!

Nu är det verkligen sommar! Jag sitter på balkongen klockan är snart 20.00 och det är hur varmt och skönt som helst!


Idag jobbade jag för första gången på Busspunkten, som öppnade igår... det gick jättebra! Jättefint har det blivit! Är dock inte så många som hittat dit än..så jag och Sanna hade lite dö-tid under dan =)






--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är jag ledig i 2 dagar! Så sköönt! Hoppas solen är på min sida och lyser lika skönt imorn också!
"Små lätta moln ser jag på din himmel, din himmel som är blååå" Dididiidiii =)



"Den kloka kvinnan blir glad när hon anses vara vacker. Den vackra kvinnan blir glad när hon anses vara klok"



Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHA hattbilden!!!!

2010-06-02 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0