Sol och jag är ledig!

Hola!
Äntligen en dag när jag är ledig och solen skiner!!! Så nu ligger jag ute på gården och myser i solen=)
Igår åkte vi ut till Vedby och bastade lite, sen blev det sill&potatis hemma hos Maja&Timo!

Igår när vi bastade

Haha inte lätt att försöka göra "hoppbild" med självutlösare, blev en halv iaf;)

Hemma hos Maja&Timo

Sill&Potatis



I Lördags var vi på bröllop, Jason & Malena (en barndomsvän) gifte sig. Det var så himla vackert, helt perfekt! Och efter bjöds det på fest med en härlig blandning av svenskar, norrmän och amerikaner!


Jason&Malena
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag njuta lite av solen...! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0