Magsjuk?

Gick upp kl 05.00 imorse.. åkte till jobbet till halv 7. Sen efter några timmar började jag må riktigt illa.. och fick upp min frukost... så nu e jag hemma igen... det suger ju! Det borde va förbjudet att bli magsjuk..speciellt på sommarn!!!

Det verkar som det är en riktigt oturs-vecka för mig nu... I lördags när jag och Oskar skulle åka till mamma & pappa i stugan i Avesta så la bilen av när vi kommit utanför Sala. Det rykte massa från avgasröret och Oskar kunde inte gasa!!!???!! Det komiska va att 5 minuter innan sa Oskar - Jag är så sjukt nöjd med det här bilköpet... den funkar ju hur bra som helst.. peppar peppar ta i trä!
5 minuter senare sitter vi på vägkanten och väntar på bogsering!!? Det var den längsta bilresan jag gjort från Sala nånsin... inte kul att bli bogserad 4 mil!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lite uppdatering & bilder från veckan som gått...

I torsdags efter jobbet åkte jag och badade med flickorna i gropen=)

Nicole, Maja, Elli

På kvällen gick jag & älsklingen till La Perla och käkade..så kom Tessan & Stefan förbi och tog varsin öl.. det var trevligt!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ny favorit! Hur charmig är hon inte=)?

 

Today's your day! I feel it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0