Lördag

Hej Hej!
Kom nyss hem från jobbet, det var väldigt lugnt idag så det gick bra!
Igår var vi hemma hos syrran & hennes Ante på "bartömning" och knytis middag, det var jättetrevligt!
Det blev ändå väldigt lugnt för både mig och Oskar, så de hade tur där hemma och behövde inte tömma så mkt från barskåpet =)


Jag och Älskling!

Carina, Syrran & Ante

Klicka på bilderna för förstoring

Alla grabbarna i familjen Bengs =)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ikväll är det åter igen fest... Matsmans 25årsfest! Åh herregud är det inte slut på 25års-kalas snart, jag orkar inte mer!
Ska lyssna på den här låten så kanske jag taggar till lite =)

Ska kanske ta mig ett glas vin och börja göra mig lite fin... så får det bli!

 

"Håll inte tillbaka dig själv, du är allt du har"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0