Grattis Mormor!!!

Idag skulle min älskade mormor ha fyllt 86år, tyvärr finns hon inte längre med oss, men jag och mamma gjorde i ordning en picknickkorg och åkte till Hovdestalund med blommor och fikade hos henne.
Grattis på födelsedagen Mormor! Världens bästa mormor, jag har aldrig träffat en positivare människa, en riktig glädjespridare var du! Jag saknar dig och tänker på dig varje dag!



Till en Ängel
Som en lugn och stilla bris
Tröstande och varm
Som en moders hand på öppna sår
Som en kärlek utan pris
En tanke utan harm
Vill du följa mig vart än jag går
Är du här hos mig nu

Jag lever
Och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar

Åh, jag kan se att det som var
Leder till nåt mer
Åh, jag kan känna hur min rädsla flyr
Det är du som ger mig svar
Och gråter när jag ler
Vill du stanna här tills dagen gryr
Kan du höra mig nu

Jag lever
Och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar
...
♥♥♥



Jag och mamma fikar hos Mormor



Jag köpte en mörkröd stor, fin ros
Mörkröd blomma står för "Jag saknar dig så"




♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Tidigare idag var jag iväg till min systers lokal och fick massage av henne, det var superskönt! Hoppas på att nacken ska bli bättre efter det!
Jag har hunnit med mycket idag... Har köpt en cykel också! Äntligen! Men vet inte om jag vågar sätta mig på den... hade 4 karlar (Oskar, Ante, Blom & Totte) som alla var med på ett hörn och byggde ihop den åt mig, men är osäker på att det blev helt rätt.. när jag kom ner för att kika hur det gick hade de tex satt ena hjulet åt fel håll och det fanns massa prylar kvar på marken som säkerligen skulle sättas fast nånstans som de inte hade nån aning om vart de skulle sitta?!
Det återstår att se imorn när jag ska ta min första cykeltur!

Imorn är jag också ledig, då ska jag CYKLA till hälla och handla mat och vin, -ska laga 2 tacogratänger tills imorn kväll. För då ska vi hem till Camilla och Ante på "knytis" och bartömning! :)

Nu ska jag trösta min stackars älskling som har haft sin första förlust i år mot ett jävla skitlag!
PUSS&KRAM



"Kärleken skapar ett Vi utan att förstöra ett Jag"






Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud va fint att ni var hos er mormor och fikade.

2010-06-04 @ 15:47:15
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0