...

...Ännu en långtråkig dag här hemma i soffan... dagens kraftansträngning var en promenad till Joker/Hemköp. Var inte sugen på nånting att äta..så va tvungen att gå dit och se om jag fastnade för ngt...
Kom hem med 1 sockerdricka, 1 proviva Mango, 1 risifrutti Manna, och 1 paket nudlar.. (nudlar..trodde inte man ens kunde bli sugen på d?) 
Kände mig proppmätt efter halva manna fruttin, och har inte ens fått i mig ett helt glas proviva... Jag som trodde jag va frisk nu... men det tar väl sin lilla tid kankse...

Viktig info som jag tyckte ni borde veta om =)

Imorn är jag iaf ledig från jobbet... hoppas jag mår kalas då så jag kan göra ngt vettigt av den dan!
Oj vad jag borde städa här hemma... men jag orkar inte... jag är ju sjuuk... men jag boorde ändå! Usch va jobbigt!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den här e gammal... men måste bara lägga upp den.. dom är ju såå himla bra!!!

 

"Gör ngt grymt kul idag, imorn kan du vara magsjuk"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0