Ännu en solig ledig dag!

Heeej!
Idag har jag badat för första gången i år! Jag o Maja åkte iväg till gropen och solade och badade. Hanna kom också förbi oss o badade lite :)  Hon är så fin med sin mage, riktigt vackert!
Idag fick jag min första riktiga sommarkänsla.... vara ledig, sola, bada, bli brunbränd! Nu är det sommar på riktigt!

Sitter här i soffan och e lite irriterad för jag försöker föra över bilder från min mobil till datorn men det går inte, försökt med att installera nå drivrutiner o grejer men datorn vägrar att samarbeta! Har lite roliga bilder där, menmen får väl försöka nån annan gång igen.





Gropen

Fina Hanna



Jag badar




Maja & Hanna

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är det bara 2 jobbdagar kvar sen e d midsommar och långledigt, härligt!




Nu är det dags för oss att sova, vi hörs imorn kan jag lova!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0