Sommar!

Har haft 5-dagars ledighet som jag fyllt med massa skoj!
Förra fredagen bjöd Oskars mamma Siv & hennes Janne ut oss på 3-rätters på Varda. Gud vilken god mat! Har aldrig ätit där innan, var väldigt nöjd när jag gick därifrån! Vi avslutade vår kväll med Siv & Janne på Oliver Twist, sen gick jag och Oskar vidare till Bill&Bob för några drinkar, riktigt mysig kväll!


Varda


Janne & Siv


Mysiga Västerås


Oliver Twist


Hela ligan på Oliver Twist:)


Lördagen spenderade vi hemma hos Antes föräldrar, jag, Oskar, Sanna & Ante. Vi grillade i spö-regnet, badade mitt i natten, lekte cheer-leaders i vattnet och byggde människo-torn, drack drinkar, vin & öl, (i brist på alkohol letade grabbarna fram glögg & körsbärsvin), vi bastade och lekte lekar tills klockan blev alldeles för mkt och vi somnade som 4 packade sillar i en säng.
Gillar sånna spontan kvällar, tanken var att åka dit och grilla och ta det lite lugnt, nåt glas vin osv. Men det blev ju nåt helt annat utav kvällen :) Riktigt roligt var det!!!


Det är sommar, då måste man grilla fast d spö-regnar! Oskar under handduken:)


Sanna & Jossan

MUMS!


Oskar & Ante


Nattdopp i 30graders varm pool:)






I söndags åkte vi till Kloten (Oskars familjs stuga). Oskar & Janne va ut och fiskade hela måndagen, så jag & Siv lekte med Zondra & passade upp på gubbarna med fika under dagen ;)
Det är skönt att komma bort när man är ledig, man slappnar av på ett helt annat sätt och kan riktigt njuta av ledigheten!


Storfiskar'n


Flug-fijeske


Myser ute i naturen med en bok


Zondra badar!


Riktigt mysigt ställe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0