Semester

Den här veckan har vart underbar... jag och Oskar har haft vår gemensamma semestervecka nu och den har vart kalas!
Vi började veckan med sol & bad med nära & kära i gropen:)

Oskar, mamma&pappa

Maja,Timo, Oskar & jag

Jag & Bästaste!

Innan vi åkte till stugan (för riktig semester) hann vi med lite balkong-häng med vännerna:) Vi drack öl/cider & lekte lekar som gjorde mig tookig..haha! Har ni lekt dem? "Öppen eller stängd", "Vad får man ta med sig till månen" och "Olika länder"? Riktigt roliga lekar:)

Oskar, Helga, Maja, Timo & Ante

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Checka in den här finska musikvideon och kika om ni känner igen nåt ansikte :)

 

HAHA:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0