Power Meet

I lördags när vi kom hem åkte vi till "BAK" och tränade där (Oskar tränar). Ett riktigt "kill-gym" enligt mig. Ett litet gym med massa hantlar och lite enstaka maskiner, inte en enda fungerande konditions/förbrännings-maskin. Så jag fick improvisera med hantlarna så gott jag kunde. (Lyckades nog rätt bra ändå eftersom jag har träningsverk i både mage,armar o ben!)

På kvällen fick vi besök av Macho, Tessan & Linda som kom hit på lite "förfest" innan vi drog ner till Power Meet. Där nere mötte vi upp Oskars syster Ida och hennes Kristian & Idas vänner:) Efter en stunds filt-sittande och bil-tittande begav vi oss till Sjökrogen och hade en riktigt rolig kväll! Vi dansade som aldrig förr :)


Linda, Tessan & jag


Älsklingen


Klicka för förstoring


I taxin

yeeaaahh


Macho & Oskar nere på Löga


Ida & Kristian :)


Älsk & jag


Det var varmt inne på Sjökrogen! Robert, jag o Oskar


Emmy, Ida, jag & Emma



Emmy, Kristian, Ida & Emma kör hårt på dansgolvet!



Jag & Oskar dansar loss!


Ida va trött efter allt dansande på Sjökrogen så hon liftade med Kristian


Gud vad jag älskar när sommarn är såhär! Det känns ju som man är utomlands när man går hem 2 på natten och svettas! Älskar't!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0