Mys fredag!

Ikväll har vi haft Tessan och Stefan här hemma på besök :) Lite vin och öl på balkongen och fotbollsmatch såklart! Lika trevligt varje gång vi ses :)




Har äntligen fått lite ordning på balkongen :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det bara två jobbdagar kvar... sen har jag semester 1 vecka! Gud va skönt det ska bli! Jag och Oskar ska dra till stugan i Avesta och bara ta det lugnt och sola och bada och njuta av sommarn & ledigheten:)

Igår var jag ner på Cityfestivalen och mötte upp Amanda som kommit hem från LA nu under sommarn... så himla kul att träffas
igen! Har saknat våra uppdateringar och allt skvaller (från våra olika världar) vi delar med varann så fort vi ses ;)
Mysigt med festival i stan... men lite för mkt "rocklunda-marknad"-känsla för min smak...

Ante visade en sjuk kille på youtube härom dan... Se själva..stäng inte av för tidigt! ;)

 

Nu blir det sängen för mig... börjar 8 imorn! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0