Män är från mars...

...Har börjat läsa "Män är från Mars Kvinnor är från Venus" och OJ va rätt John Gray (författaren) har! Allt han skriver känns som han skriver om oss. När jag & Oskar var i stugan låg jag och hade högläsning och vi båda två blev fulla av skratt var o varannan mening för han träffade så rätt med allt han skrev. Rolig & bra rådgivning för par!:) Män och kvinnor ÄR olika, så är det bara.
"Vi gör misstaget att tro om våra partner älskar oss reagerar och beter de sig på vissa sätt - så som vi själva reagerar och beter oss när vi älskar någon".


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu kom jag precis hem från en riktigt trevlig tacos-kväll hemma hos Linda. Vi hade så mkt mat att vi hade kunnat mätta en hel skolklass. Vet inte vad brudarna tänkte när de handlade inför kvällen, då vi bara var 6st som skulle käka och de hade köpt 4 gurkor, 1kg majs, 10 tomater, 24 gigantiska tortillabröd osv. :) men gott var det och mätta blev vi!


Brudarna på uteplatsen


Länge sen jag skrattade så mkt... riktig träning för magen! =)








När maten var serverad kom grabbarna förbi :)


Riktigt kul att komma tillbaka till mitt gamla skol-gäng! Härliga brudar de där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0