Fest och cityfestivalen!

Tjenare!
Här kommer lite uppdatering från i lördags, i form av bilder!
Förfest hemma hos Tessan & Stefan först, sen blev det Cityfestivalen!

Helena, Tessan & jag

Stefan & hans polare:)

Micke, Tessan & Anders


Klicka på bilderna för förstoring




Tessan & grabbarna i öltältet nere på festivalen



Tessan, Johan, Jag

Klicka på bilderna för förstoring



En lite halvt skelögd Jossan & en söt Tessan får avsluta det här inlägget :)

Det var en jättetrevlig kväll, såg många ansikten som jag inte sett sen jag gick på högstadiet, så det var kul!
Synd bara att jag inte kunde va med hela kvällen då jag va tvungen att jobba dagen efter...


Lyssna på de här sköna grabbarna...nästan skönare live!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0