Veckan som gått

Händelserik vecka!
I tisdags hade jag ju Sannorna här o vi fick oväntat besök :P

I onsdags var jag hem till Majas nya lgh..jättefin :) Sen gick jag, Maja o Helga en promenad till mig o skrämde upp oss själva med massa verkliga onaturliga saker som hänt i gamla hus osv... så när vi kom hem till mig o jag skulle öppna garderoben..o brudarna satt i köket... öppnar jag garderoben o skriker till lite... då hoppar Maja typ av stolen o vrålar o Helga blir llivrädd av Majas skrik... o jag blir rädd av att de skriker..så jag springer in i köket o lägger mig på golvet o dör av panik-garv!! Så säger Maja.. shit kolla på skuggan i hallen.. det ser exakt ut som ngn som står där i luvtröja! Då dog vi lite till av skräck!! HAHAHA.. jag är bäst på att jaga upp mig själv... och vi 3 tillsammans gjorde inte så att vi blev tuffare direkt!! :P

Vi hade mys framför Bonde söker fru..och fällde några tårar för stackars Tomas... mitt hjärta gick sönder när ingen av tjejerna ville stanna kvar! Fy vad hemskt... han kunde fått sova hos oss stackarn:(!
Maja åkte ner till silk och Helga o jag hade övernattningsparty!:)

Igår efter jobbet gick jag Tessan o Sanna o käka på ViValdi... sen skulle Tessan o jag hem.. lite filmkväll.. och hon skulle stanna kvar över natten... men vi kom inte så långt...
När vi hoppat av bussen säger hon: Jag vill inte skrämma dig nu Jossan... men det känns som jag fått en sån där allergisk reaktion nu (har hänt henne flera ggr förrut). När vi kommer upp i lgh börjar hennes ögon bli röda och det börjar klia på hennes kropp... och ansiktet börjar svullna och läpparna blev GIGANTISKA!!
"INGEN PANIK NU JOSSAN"...!!! Försökte vara lugn och fråga vad vi skulle göra... som tur var så skulle Oskar komma o hämta hans psp hos mig som jag fått låna.. så han var påväg och kunde skjutsa hem oss till Tessan så hon fick ta sin spruta! PUH! Efter den så lugnade allt ner sig..och vi slapp ett akuten besök!
Lilla stumpan! Va rädd jag blev där ett tag... skönt att det finns sånna grejer som hjälper så snabbt!
Det var vår myskväll.. så när Stefan slutat jobbet skjutsade de hem mig igen...
Vi tar igen det nästa vecka istället gumman:)!
Idag har jag vart uppe sen 7 o tvättat! Shit vilken tid det tar för varje tvätt! Dryg-pelle!!!
Nu blire att springa ner en sista gång innan jobbet!

Fan va kallt d e ute!!! Vill till värmen nu juh!






"De bästa tankarna kommer efteråt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0