Lördag!

Hej mina kära vänner!
Jag är nyss hemkommen från jobbet... och sitter nu i soffan och lyssnar på riktigt härlig musik och tar ett glas rött och bara njuter! Riktigt avslappnande & mysigt... livet kan va bra underbart ibland... musik är en sån stor del utav mitt liv... I LOVE MUSIC! Det är inte lika tråkigt att vara själv som jag trodde :P så länge man har dator, tv och musik klarar man sig ganska bra faktiskt :) Och lite rödvin på det så blir det ju inte annat än perfekt:)!!
Men efterlyser ngn som vill komma och dela denna underbara kväll med mig... ngn som inte har några planer ikväll och vill komma och umgås :)?

I torsdags var jag hem till Hanna och blev bjuden på god lasagne o massa bebis mys... lillen sov när jag kom.. men sen vakna han... han va så söt så jag började gråta:P vilken jäkla goding!! Så mös vi tillsammans hela kvällen!




Gud vilken liten goding!! Kändes riktigt naturligt med en bebis i famnen:) Hoppas jag får mysa med er snart igen Hanna och Edwin!


Under detta inlägg har Maja ringt och vi har pratat läääänge... så nu är jag inte alls nyss hemkommen från jobbet.. haha det var några timmar sen...! Vet fortfarande inte vad jag ska hitta på ikväll.. har tagit mitt 2a glas vin nu.. och är väldigt sugen på att hitta på ngt..!! Haha!

Har hittat en jätte mysig låt som jag tillägnar alla mina vänner.. ni vet vilka ni är! Jag älskar er!

"Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0