Juldagen:)

Vaknade upp på juldagen hemma hos mamma o pappa... inga planer alls på att gå ut...
Fick ett samtal av Helga som hade lite dö-tid mitt på dan o ville ses :) Så pappa o brorsan skjutsade hem mig o hjälpte mig att få ihop min grymt snygga lampa som jag fick i julklapp:) Sen kom Helga!
Hon skulle på middag med hennes kusiner vid 18.. o jag hade ännu inte riktigt bestämt hur min kväll såg ut... när klockan var 14 kollade vi på varann o undrade om det var för tidigt att öppna den första cidern:P? Haha... Eh.. ja lite kanske!! Vi åt lite mellanmål och klockan hann bli 15.. då skålade vi med varsin cider:)! Och jag insåg ganska snart att jag kunde ju inte sitta själv hemma på juldagen när alla andra e ute...
När Helga åkt vidare begav jag mig hem till Tessan där det var förfest med massa blandat gott folk :)
Riktigt trevlig men kort förfest.. för taxin stod redo vid 21.30 då det var dags att dra sig ner till BMB och ge det ett försök! Vi var inne på 15 min... klockrent!
Hade sen en skitrolig kväll med mina vänner!



Jag o Helgis

Linda, Anders, Sofie, Micke

Tessan, Minnethe & Micke

Jag, Tessan & Minnethe

Jag & bruuuna fina Linda:)

:)

Stefan:)

Skål!

Tessan, Micke o Steffe:)

Dansa dansa dansa:)


Tack för att ni gjorde min kväll grym! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0