Äntligen!

Äntligen har jag flyttat... har till och med hunnit få det lite mysigt:) Det känns så himla bra!!!
Klarar till och med av att somna ensam om kvällarna:)
Idag har jag vart ledig... har pysslat hela dagen..så nu är nästan alla kartonger upp-plockade!

Imorn blir det förhoppningsvis att träffa Elli o hennes lille plutt Milian innan jobbet:)... sen efter jobbet ska jag hem till Hanna o hennes lilla goding Edwin och mysa!! Åh va mysigt.. då får jag min dos av bebisar imorn iaf.. kanske kan mätta min "vilja-ha-barn-känsla" ett litet tag:)

Har insett att det var en lite dålig månad att flytta på... december-julklappshandels-månaden... hm.. inte så bra.. jag som vill köpa massa grejer till lgh nu.. men måste nog spara mig lite så jag har några pengar kvar till klapparna!
Tänk att det redan är 1 december... sjukt va fort tiden går! Snart julafton!! Jag älskar verkligen julen! :)


Jag o lilla Edwin när han bara var ngn vecka gammal :)


Längtar till sommarn... den får gärna komma tillbaka så fort julen vart här... sen får det vända och bli vaaarmt! Klarar inte av denna kyla!!!


Michael Jackson & Akon



"Tro på örat mindre än ögat"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0