Tisdag

Vaknade halv 4 inatt av världens huvudvärk!?! Usch va jobbigt det var.. men hittade 2 starka tabletter i mitt lilla "apotek" till slut...och lyckades efter ett tag somna om igen... När jag vaknade halv 10 mådde jag riktigt bra och tog mig ut på en lång morgonpromenad med fröken Westergård ( http://mariawestergard.bubbleroom.se/ ).

Hade kortpass på jobbet idag igen..14-18- ett riktigt lök-pass! Efter jobbet strosade jag runt lite på stan tills Oskar kom och hämtade upp mig och vi åkte ut till hans mamma. Där bjöds det på riktig god chili con carne! När vi hade smält maten gick vi ut och bastade... och när det började bli sådär jobbigt varmt sprang vi ut och hoppade i poolen! Gud va härligt!!! Önskar att det alltid var sommar! Jag älskar sommarn!




Såg en snutt av Allsång på Skansen ikväll.. och blev förälskad i en låt av Sarah Dawn Finer- Kärleksvisan
Så himla vacker...lyssna!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Var inte rädd... jag går bredvid dig!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hade en toppen promenix med dig! får vi verkligen göra om :D

2010-08-18 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0