Uppdatering

Hej hopp!
Har inte haft tid att uppdatera på ett tag.. då jag har haft fullt upp med att promota min nya singel ;)
Men här kommer lite bilder från den senaste tiden!


Förra torsdagen åkte jag & Oskar hem till Hanna & Amir som fått en nykomling i familjen - lilla Edwin!

Mamma Hanna och söta lilla Edwin

Jag fick också mysa lite :)

Verkar vara världens lättaste o goaste bebis.. Hur snäll som helst... Aldrig ledsen... Bara sover, äter och bajsar :P En riktig sötnos :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

I lördags kom Sanna förbi, vi satt på balkongen hela kvällen & babblade och drack vin & hade riktigt trevligt ;)

 

"Det var lördagkväll och jag gjorde mig fin,

för Sanna skulle komma hem till mig och dricka vin.

Vi satt på balkongen och snacka' skit

vi lyssna på låtar med jävligt bra beat

Vi flumma' rejält och tog massa kort

när vi titta' på klockan hade den gått fort

Sanna gick hem och jag skulle sova

Det här gör vi igen, det kan jag lova"

------------------------------------------------------------------------------------------------

 


Kommentarer
Postat av: mamma louise

ojojoj va snygg du e jossefine:)

2010-08-09 @ 21:25:10
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0