Stolt!

PUH!
Nu är jag hemma igen, efter över 1 mils promenad! Shit va trött jag e i benen.. men riktigt skönt nu när det är gjort!!!
Gick med Maja till Hamre IP och släppte av henne där, hon skulle på fotbollsträning, sen gick jag tillbaka hemåt. När jag nästan var hemma kom Oskar och Ante och mötte upp mig och ville ut och promenera..?!.. Jag bestämde mig att följa med dem på deras promenad (trots att jag var helt slut) istället för att gå hem till en tom lägenhet. De skrattade åt mig eftersom jag pustade och klagade över att jag var trött,
"Det låter som du skulle sprungit ett maraton Jossan, du har ju bara vart på promenad" ...?!?...  Ja men hallå... inte vilken promenad som helst... bara för att jag hade gått nästan en mil innan jag mötte upp dom?! I en sju-jävla fart dessutom!
Inte så konstigt att man pustar lite!!

Oskar är sugen på kött... då blir det antagligen så... Kött till middag...(seen middag) jag e sugen på å grilla! Kankse åker hem till Hökåsen och lånar grillen och bion... mamma&pappa e ju ändå inte hemma :)
Måste ju njuta av det härliga vädret och grilla lite... man vet inte om det blir fler tillfällen den här sommarn!

Här kommer lite bilder från sist vi var och grillade... hemma hos Antes föräldrar... bilder som jag inte visat :)



Jag dör typ... har en tjockis på axlarna!;)

Tornet!
Ante&Oskar

"Lutande tornet"
Ante&Oskar

TaDaaa!!! Trippel-tornet!
Oskar, Ante, Jag

Sanna&Jag

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ha en fin kväll!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0