Myskväll i Hökåsen

Igår hade vi bjudit hem mamma & pappa till oss för en trevlig kväll med middag & vin på vår balkong. Men när jag slutade jobbet och kom ut i solen insåg vi att det skulle bli alldeles för varmt att sitta på vår balkong. Så vi köpte med oss grill-grejer och åkte ut till mamma o pappa i Hökåsen istället och bjöd de på grillat istället :)
Innan vi satte igång grillen åkte vi till gropen och tog oss en dopp -njutbart!

Mamma, pappa, jag och Oskar


MammaPappa


VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!

VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!!


SKÅL!

Vi lyckades med maten...riktigt gott!

Senare på kvällen när det började bli mörkt, drog vi sofforna till grillen och tände en eld där och satt sedan och mös i flera timmar...

Äskling och jag

Lillbrorsan var också med hela kvällen:)

Finaste, bästa lillbrorsan!

Simson, vår katt som vi haft i 15år. Världens mysigaste- här e han dock lite sur på mig och vill nog inte jätte-gärna ligga kvar :P

Hos Pontus trivdes han bättre!

En lyckad kväll med god mat, gott vin och bästa sällskapet! En sommar-kväll jag kommer drömma mig tillbaka till i vinter när det är kallt och dystert:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0