Home sweet home

Hej Hej Hallå!
Idag är det tråkmåndag... det bara regnar o regnar... riktigt huvudvärks-väder är det... jag vaknade med migrän imorse... Jag lovar att det är vädrets fel! Usch, fy, bläää...
Ja ja... hur som helst... Jag ligger hemma i soffan o tråkar...som jag har gjort hela dagen... Oskar är iväg på fotbolls-match, Heja B-ligan! Hade gärna följt med och hejat men orkar inte idag..man blir seg av migrän...
I fredags åkte jag hem till Fia efter jobbet... henne har jag saknat! En av mina närmsta och finaste vänner som jag inte sett på alldeles för länge!

Jim hade glömt sin iphone hemma och undrade om vi kunde hissa ner den till honom i ett snöre?
Då kom vi på den genuina idén att "fiska" ner den i en strumpa! Gick hur bra som helst!


Lite senare på kvällen fick vi även besök av Michaela:)
Michaela&Fia

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Har städat lite här hemma... det blev ju faktiskt riktigt mysigt:)


Välkommen hem till oss!
Hallen

Hallen



Sovrummet

Sovrummet

Hall/Vardagsrum

Hall/Vardagsrum

Vardagsrum

Vattenpipa

Vardagsrum

Vardagsrum

Mys

Vardagsrum

Vardagsrum

Vardagsrum/Balkong

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oskar kom precis hem från matchen... de vann med 3-0!!! Grymt!
Nu ska vi kika klart på karate kid... riktigt söt unge Will Smith har, kommer bli en riktig snygging när han blir äldre!

Puss & Kram så länge.... avslutar med min favorit- Maria Montazami visar sina dancemoves- LOVE HER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0