Friiday

Nu sitter jag på jobbet igen... 7-16 idag! Borde vara olagligt att börja jobba innan klockan 9:P
Nu har jag iaf lunch.. och när jag kommer tillbaka har jag bara 3,5 timmar kvar! Sen e det heeelg! Men kan inte fira så mkt... jobbar min 5e helg i rad nu! Working Class Hero! Blir fint när pengarna kommer!

Ikväll ska jag ta med mig Tessan hem till min syster som bjuder på middag och avslappnings-kväll/ansikts-spa med aloe vera (Forever)-produkter. Dricker själv Forevers "juice" varje morgon, den är bra till mkt, men för mig har den framför allt hjälpt till med att få igång min mage, är inte alls lika uppblåst som jag tidigare vart + att jag får gå regelbundet på toa, vilket jag inte fick förr :) (intresseklubben antecknar?)
(Om nån är intresserad av aloe-vera produkter skriv en kommentar, både mamma o syrran säljer!)
Här kan ni läsa mer om produkterna: Syrrans http://myaloevera.se/camillasaloevera 
& Mammas http://myaloevera.se/lottasaloeverashop


Dunken jag dricker!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag springa iväg och köpa sallad! HejSvejs!

 

Mums med mat! Synd dock att det inte blir ngn gormé-middag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0