Helg

God morgon! (Klockan är snart 14!) men har njutit av min lediga dag och sovit uuut och bara legat i soffan hela förmiddan och slappat:)
Gud va jag har drömt mkt inatt...massa konstigt...och massa mysigt... jag drömde att jag blev mamma... till världens sötaste finaste lilla bebis... vilken känsla det var.. drömde om förlossningen.. när de la mitt lilla barn på bröstet för första gången.. jag grät.. jag var så lycklig!
Jag längtar efter den dagen...

I fredags va vi ju hos syrran på ansikts-spa... det var super-mysigt! När jag kom hem kändes mitt ansikte lent som en bebis-stjärt!

Påväg till Camilla

Camillas Spa-Forever-salong:)

Syrran & Tessan

Vi var riktigt positiva över alla Aloe Vera produkter!

Heta ansikts-handdukar för att öppna porerna :P

Snyggingar

Jag & syster

♥♥♥

Tack för en mysig kväll syrran & Tessan!

---------------------------------------------------------------------------------------

Kolla in det här! Så fruktansvärt coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0