Tro det eller ej... men jag har tydligen skaffat mig en blogg!

Hej Hej!

Idag har jag vart ledig, mamma hämtade mig kvart i 10 för jag skulle till optikern och kolla mina linser. Tror äntligen jag har hittat några linser som passar mig nu iaf! Passade på att hämta Oskars klocka som vart inne på lagning också.
När jag kom hem satte jag mig som vanligt framför datorn, kollade facebook och alla bloggar jag brukar gå in på... När jag var klar med det blev jag lite rastlös för det inte fanns nå mer kul att läsa.. Det var då jag fick för mig att skaffa mig en egen blogg... HAHA! Skämdes nästan lite när jag gick in och letade sidor man kunde skapa bloggar på.. Har ju alltid sagt att jag ALDRIG ska skaffa mig en blogg...
Men nu sitter jag här och skriver mitt första inlägg... känns riktigt mysigt faktiskt=)

Nu ska jag försöa komma underfund med hur jag ska göra för att designa min lilla blogg så den ser någorlunda snygg ut =)

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0