Maja

Hej hopp!!

Har kommit på ett smart drag för att jag ska få fler läsare... och för att Maja ska acceptera att jag skaffat en blogg... jag kommer helt enkelt skriva mycket om Maja i min blogg =)



Var förbi och hämtade upp Maja när hon slutade idag, så gick vi till Blue Bird och bokade tid för min tatuering!! Kommer nog bli skitbra men är rätt nervös... hade gärna spart mig ett tag till för att kunna förbereda mig för detta:P Men har ju ett presentkort som redan har gått ut som jag lyckats förlänga som jag måste avända snarast... Så nu är det bokat... ingen återvändo!

Idag har jag och Maja även:
-Haft ordentligt med tjejsnack
-Tränat
-Tjejsnack
-Suttit tysta bredvid varandra i soffan och spelat varsina spel... jag spela Harpan på datorn och Maja spelade hennes favoritspel på hennes nya ifone...
-Åkt runt och cruisat i bilen och pumpat Maskinen och längtat till sommarn!
-Solat
-Tjejsnack

Hemskt trevligt!




 

Nu e jag själv hemma... Oskar e hos Blom och kollar fotboll..

Nu ska jag hoppa in i duschen! Det behövs tydligen enligt Timo.. när vi hämtade upp honom efter solningen sa han att vi inte luktade hallon direkt... Fräscht! =)

Mors!

 




Kommentarer
Postat av: timo

haha! :D

cool blogg jossan! :)

2010-04-28 @ 14:27:25
Postat av: Mamsen

Hej "Gosan"!

Roligt med en blogg så har man lite koll

på vad som händer, om det är nå´t du glömt

berätta för mamsen!

Puss & Kram

2010-04-28 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0