Det blev vinkväll igår iaf!

Hej Hej Hallå Dagboken!

Dansen igår var rätt värdelös... blev på ännu sämre humör när jag va där! Därför bestämde jag mig för att åka och träffa Sannisarna efteråt! Där blev jag bjuden på jättegod pizza, vin och chokladmousse! Vi hade jättemysigt...blev mest jobb-prat, då vi alla jobbar på samma jobb (VL, som jag precis börjat på)... MKT skratt och flum blev det!

Öhrling
Larsson

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



SÅ är det valborg imorn då... Och vad ska vi hitta på? Maja, Sanna o Sanna och jag har försökt planera något hela veckan... men det har inte gått så bra... Ska vi va tillsammans med grabbarna? eller ska vi ha tjejkväll? Grabbarna? Tjejkväll?
Känner inte för att festa direkt... lite grillning och vin skulle passa alldeles utmärkt!





Vi vet väl alla egentligen hur det kommer sluta... när vi har fått i oss några glas vin och fått på Lady Gaga på stereon kommer vi strax stå med stövlarna på i hallen och vänta på taxin ner till stan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0