Dåligt humör

Har haft en bra dag på jobbet  idag... men nu är jag på riktigt dåligt humör... irriterad och känslig och lättretlig... JOBBIGT!
Snart ska jag iväg och dansa iaf... hoppas att det gör mig på bättre humör iaf!
De ringde från Optikern idag och sa att mina brillor e klara! Så ska iväg å hämta dom innan dansen...Bra bra!

Sanna L och Sanna Ö har bjudit över mig på vinkväll ikväll.. och känner verkligen att jag skulle behöva en riktig tjejkväll... typiskt att jag dansar till halv 9 ikväll!  Men får se om jag tittar förbi en sväng efteråt... om de tar emot mej svettig o dan!=)
Skulle nog göra mig på bättre humör att umgås med de söta tjejorna!

 

Hoppas det här kan göra er på bättre humör:

 

 

Nej nu blire att hoppa i träningskläder och glida iväg till danssalen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0